17 kwi 2017

Kinga


(powiększamy)

   Tydzień temu miałam przyjemność współpracować z Kingą. Bardzo długo wyczekiwałam słonecznych, ciepłych dni na wykonanie tego typu zdjęć i nareszcie moje marzenie się spełniło. Umówiłyśmy się spontanicznie, więc nie miałyśmy za dużo czasu na sesję, ale pomimo tego udało mi się wybrać sporą ilość udanych ujęć. Jestem zachwycona Kinią, - jej oryginalną urodą, kreatywnością, pomysłem na siebie. Nieczęsto mam do czynienia z kimś, kto przy swoich pierwszych zdjęciach okazuje się być tak różnorodny. Mam nadzieję, że to nie jest nasza ostatnia współpraca, spodziewajcie się więcej jej na moich zdjęciach!
Tym czasem zapraszam na wiosenne sesje zdjęciowe w kwietniu i maju :)


4 komentarze:

  1. Cudowne Madzia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie zrobiłaś tą sesje?

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta modelka jest taka ładna....racja, musisz jej zrobic więcej sesji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!