12 mar 2017

Nicole

Chciałam się dzisiaj z Wami podzielić moimi pierwszymi zdjęciami w tym roku. Od grudnia aż do teraz nie wykonywałam żadnych sesji, choć nie zliczę ile razy umawiałyśmy się wstępnie z dziewczynami. Zawsze pogoda, brak czasu, albo jakieś inne okoliczności sprawiały, że jednak nic z tego nie wychodziło. Żałuję, chociaż może to dobrze. Może czas był mi potrzebny, żeby nabrać motywacji, zainspirować się. Robi się ciepło, więc powoli zaczynam znowu chodzić na zdjęcia.
Na sesję z Nicole też umawiałam się od dłuższego czasu, jednak dopiero w ostatni weekend wszystko złożyło się po naszej myśli. Muszę przyznać, że współpraca z tak sympatyczną i piękną osobą to wielka przyjemność i jestem pewna, że to nie nasze ostatnie zdjęcia.
[powiększajcie]



Follow me on instagram - klik

9 komentarzy:

  1. Ile kosztuje taka seria zdjęć u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz na priv i wszystko wytłumaczę :)

      Usuń
  2. magda jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia, piękna modelka! 👏👌

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. żaden mistrz, ale miło mi, że zdjęcia się podobają :')

      Usuń

Dziękuję za komentarz!