17 sie 2016

Marta, Natalia i Martyna

Jako, że ostatnio mam na to więcej czasu zaczęłam wykonywać trochę więcej zleceniowych sesji. Część efektów jednej z nich pokażę Wam w dzisiejszym poście.
Współpracowałam z przesympatycznymi osobami, które przyszły do mnie we trzy. Pogoda nie rozpieszczała, więc zdecydowałam się na zdjęcia w chłodnej tonacji, a dziewczyny wybrały lokalizację. Ujęcia są proste, może trochę inne niż zwykle możecie u mnie zobaczyć, ale mam nadzieję, że się spodobają. 
Pozują: Marta Rasztar, Natalia Stronczyńska i Martyna Romanowska.

Przy tej okazji zapraszam wszystkich na zdjęcia - sesje w wakacje 20% taniej. Więcej informacji uzyskacie pisząc do mnie tutaj.

3 komentarze:

  1. proponuję jakaś sesję z kozak sokiem

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sesja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!