29 mar 2016

Pokaz mody Mandala

Hej. Przez chwilę mnie nie było, ale wracam z czymś nowym. Ostatnio miałam niewiele czasu dla siebie, więc nie zajmowałam się też sesjami, ale mam zamiar wkrótce to nadrobić. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, pojutrze pokażę Wam nową twarz, która pojawiła się przed moim obiektywem. Dzisiejszy post dotyczy jednak mojej współpracy ze sklepem odzieżowym Mandala,znajdującym się na ulicy Kościuszki. Dwa tygodnie temu w opolskim Centrum Wystawienniczo-Kongresowym na targach "Kobiety w centrum" odbył się nietypowy pokaz mody właśnie tej marki. Ciężko pracował nad nim zespół energicznych i bardzo kreatywnych osób, których pracę miałam za zadanie uwiecznić na zdjęciach. Pierwsza część pokazu przedstawiała typowe, codzienne stylizacje przygotowane przez Mandalę w tradycyjnej formie, natomiast druga część prezentowała stylizacje nietypowe, "z pazurem", w formie przedstawienia wzbogaconego tańcem. Dodatkowo cały pokaz urozmaicała świetna, trochę nietypowa muzyka grana na żywo. Całość tworzyła niesamowity, trochę tajemniczy klimat. Poniżej kilka ujęć z tego wydarzenia. Miłego oglądania ☺






BACKSTAGE





1 komentarz:

  1. Cudowne zdjęcia, też inne niż zawsze :)) dobra robota, rozwijaj się Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!