9 mar 2016

Ola Radlak

Hej. Jako, że jestem chora, mam trochę czasu, by przerobić zdjęcia z zeszłego tygodnia i przygotować nowy wpis na bloga. Ten, kto nie jest tutaj nowy pewnie zna już moją modelkę, Olę, bo to nasza druga współpraca. Sesja, którą Wam dziś pokazuję jest kolejną ze zwykłych, ale przy takiej pogodzie nie mam możliwości, by stworzyć coś ciekawszego. Oprócz tego ujęcia z założenia miały być właśnie takie proste, specjalnie na modowego bloga Oli.
Mam nadzieję, że marcowy(!) śnieg widoczny na poniższych zdjęciach jest już ostatnim w tym roku, bo mam już tego dosyć. Miłego oglądania i wpadajcie na bloga mojej kreatywnej modelki, link poniżej. ☺

Zapraszam na sesje! ☺














3 komentarze:

  1. Ile kosztuje taka sesyjka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, wolałabym na takie pytania odpowiadać prywatnie, jeśli chcesz wiedzieć napisz do mnie na fb - Magda Matejka Photography

      Usuń

Dziękuję za komentarz!