14 mar 2016

Maja Laksy cz. II

Ostatnio wrzuciłam tutaj efekty sesji z Mają, których kontynuację pokażę Wam dziś. Tak jak już pisałam, było to dla mnie bardzo miłe i owocne spotkanie, bo mogłam z nią nie tylko porozmawiać i sie pośmiać, ale także stworzyć bardzo dużo zdjęć w kilku miejscach. Część z Was już pewnie widziała, że ujęcia są proste, bez wielkich urozmaiceń. Chciałam, by to uroda Mai stanowiła temat kadrów.
Bardzo się cieszę, bo pojawiło się sporo miłych komentarzy odnośnie poprzedniej odsłony tej właśnie sesji na blogu czy fb, co zmotywowało mnie jeszcze mocniej, by opublikować tu następną część zdjęć. 












4 komentarze:

  1. Jaki masz sprzęt? Aparat i obiektyw? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo zdj wychodzą przepiękne i chciałabym wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wyżej jest odpowiedź ☺

      Usuń

Dziękuję za komentarz!