5 mar 2016

Maja Laksy cz. I

Przedstawiam Wam nową twarz na moim blogu, Maję. Tydzień temu miałam przyjemność zrobić jej zdjęcia, była to moja najprzyjemniejsza współpraca w ostatnim czasie. Spędziłyśmy wspólnie dwie godziny, podczas których wpadło nam do głowy tyle nowych pomysłów, inspiracji fotograficznych, że od razu wiedziałam, - na jednych zdjęciach się nie skończy. Cieszę się, że udało nam się spotkać, uwielbiam poznawać tak kreatywne i otwarte osoby. Oprócz tego pogoda wyjątkowo nam dopisała, bo dzień był słoneczny i dosyć ciepły, co się ostatnio rzadko zdarza. Jeżeli chodzi o samą tematykę poniższych ujęć, nie ma konkretnej. Stwierdziłyśmy, że chodzi nam o proste kadry, w takiej właśnie odsłonie Mai najładniej. Następne nasze sesje będą dużo kreatywniejsze, czekam jedynie na odpowiednią pogodę. Nie mogę się doczekać wiosny, mam głowę pełną pomysłów. Liczę na to, że szybko zrealizuję swoje plany, a Maję zobaczycie na moich zdjęciach jeszcze nie jeden raz!  
Powiększajcie ☻ 












9 komentarzy:

  1. Znakomite zdjęcia i piękna modelka :))
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze pełen profesjonalizm :) Widać, że robisz coś w czym czujesz się pewnie. Powodzenia w dalszej pracy! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz i ogromnie mi miło :) Dziękuję ♥

      Usuń
  3. jakie miejsca poleecasz w Opolu na ładne zdjęcia!
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy do jakiego rodzaju zdjęć szukasz miejscówki. Może spróbuj na Wyspie Bolko, albo gdzieś nad Młynówką? Wiem, że to popularne miejsca, ale sama mam z tym czasem problem :( Chyba najlepiej próbować i samemu się przekonać gdzie Ci się najlepiej robi zdjęcia. Dziękuję :)

      Usuń
  4. z twoich wpisów wynika jaką jestes cieplą i kochaną osobą :):* lubie nie tylko ogladać zdjęcia ale też czytac wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że czytasz moje wpisy i dziękuję za te przemiłe słowa :')

      Usuń
  5. Piękne ujęcia, bardzo mi się podoba u ciebie ;) ;*
    Zapraszam do mnie fotmagstyle.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!