21 lut 2016

Soelden

Hej. Ostatnio doszłam do wniosku, że dodaję tutaj ciągle tylko portrety, co może dla niektórych być monotonne. Postanowiłam więc dodać posta, w którym pokażę Wam ujęcia z mojego ostatniego wyjazdu narciarskiego do Soelden. Nie są to profesjonalne fotografie, nie chodziłam nigdzie specjalnie po to, by je wykonać. Robię bardzo dużo zdjęć telefonem, szczególnie na wyjazdach, dzięki czemu po powrocie mam z czego wybierać. Tylko raz zabrałam ze sobą aparat na stok, stąd większość zdjęć zrobiłam (lub ktoś zrobił mi) zwykłym iphonem. Nie są zachwycającej jakości, ale pomyślałam, że alpejskie widoki mogą być jakimś urozmaiceniem dla bloga. :)
(Zdjęcia pierwsze i piąte są zrobione Nikonem d610). Powiększajcie!
Ostatnia sprawa. Dodaję sporo zdjęć z mojego wyjazdu do USA na instagrama, chyba w związku z tym pojawiają się komentarze, wiadomości z pytaniami o niego. Ktoś nawet zasugerował, bym opisała zeszłe wakacje w Nowym Jorku tu, na blogu. Namawia mnie do tego też kilkoro znajomych. Mam trochę zdjęć, więc może to rzeczywiście  dobry temat na posta? Piszcie w komentarzach!☻

Zapraszam na mojego prywatnego instagrama, tam więcej tego typu zdjęć - klik
oraz na instagrama poświęconego efektom moich fotograficznych współprac - klik
















pozdrawiam Martynę! :D

15 komentarzy:

  1. Pisz post z nowego jorku !

    OdpowiedzUsuń
  2. prosimy o ameryke :* a zdjęcia super madzia

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie byłaś w usa ? napisz o tym , chętnie przeczytam bo sie zastanawiam czy jechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdłużej w Nowym Jorku i okolicach, w Bostonie, Connecticut, nad oceanem trochę i Kanada - w prowincji Ontario generalnie, Toronto, Hamilton, Niagara i to chyba tyle. :) Chyba nic nie pominęłam. Postaram się napisać takiego posta, tylko nie wiem jeszcze kiedy. ☻

      Usuń
  4. Byłaś w Nowym Jorku?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudowny post i urocze zdjęcia! Swoją drogą jesteś naprawdę śliczna! Czekamy na post o USA :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję bardzo za wszystkie miłe słowa. Jest mi ogromnie miło ♥

      Usuń
  6. Wspaniałe widoki, foty cudne! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z cyklu Grażynka w podróży :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!