15 lut 2016

Ola Radlak - Dark Drawer

  Długo czekałam, by opublikować zdjęcia wykonane we współpracy ze świetną Olą Radlak, blogerką modową, która wykorzystała je na swojej stronie. Są trochę inne, niż zwykłam robić, ponieważ sesja ma pokazać i zwrócić uwagę głównie na stylizację Oli. Pogoda jak zwykle mi nie dopisała, ale to już norma. Chcę już wiosnę i ciepłe, długie dni, które pozwolą na ciekawe sesje, mam tyle pomysłów...
Tym czasem zostawiam Was z ujęciami z ferii zimowych :)
Na koniec zapraszam jeszcze na bloga Oli, koniecznie go przejrzyjcie!













3 komentarze:

  1. świetna sesja, taka modowa ! (Y)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda mam osobiste pytanie ale nie mam gdzie zapytać heh:P podobało ci sie w stanach? mogłabyś opowiedzieć coś o tym wyjeździe? widziałam na twoim insta że byłaś w nowym jorku i innych i było fajnie czy chcesz tam wrócić? planujesz następne wakacje w Ameryce? ile czeka sie na VIZE? PS może napisz kiedyś na blogu o nowym jorku i dodasz zdj z Ameryki z opisem wyjazdu? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W USA było świetnie, ale dużo by opowiadać, może rzeczywiście napiszę o tym posta... Mi się tam bardzo podobało, mam zamiar jeszcze nie raz wrócić. Nie wiem dokładnie jak długo czeka się na wizę, bo ja jeżdżę na paszporcie niemieckim, mam obywatelstwo haha. W tym przypadku wizy nie trzeba. Co do przyszłych wakacji coś planuję w związku z Ameryką, ale zobaczymy jeszcze czy wyjdzie. Jest mi bardzo miło, że ktoś zadaje takie pytania, prosi o posta, ogólnie się tym interesuje! Dzięki ♥ Myślę, że taki wpis o wyjeździe się pojawi.

      Usuń

Dziękuję za komentarz!