5 lut 2016

Maja Obrębska & Alex Kiran

W te ferie byłam dosyć aktywna jeśli chodzi o fotografię. Prawie każdego dnia umawiałam się z ludźmi na spotkanie w celu wykonania im zdjęć. Bardzo mnie cieszy, że nareszcie znalazłam chwilę na to wszystko. Jedynym problemem jest brak czasu na dodawanie nowych postów na bloga. Nie chcę zamęczać Was nowościami codziennie, więc próbuję dawkować ujęcia, które tu zamieszczam. Mój czas jest ograniczony, bo w niedzielę wyjeżdżam, więc zapowiada się tydzień przerwy, ale po powrocie na pewno dodam dwie nowe sesje - jedna bardziej walentynkowa (spojler), a druga... zobaczycie sami :D. Przy okazji, kiedy już tutaj piszę chcę Wam bardzo podziękować za 600 lajków na facebooku. Może to niewiele, ale dopiero zaczynam i doceniam wszystkie przemiłe słowa, komentarze, wiadomości. Motywuje mnie to do dalszej pracy, bo jest nad czym pracować. Jestem za to ogromnie wdzięczna. Cieszę się, że mam szansę się jakoś rozwinąć ♥.
Teraz już do rzeczy. Ostatnio wykonuję same płatne, zleceniowe sesje. Jedną z nich zamierzam pokazać Wam dziś. Jest to współpraca z Mają i jej chłopakiem, Alexem. Nie dopisała nam niestety pogoda, więc było trochę problemu z brakiem światła. Zmieniliśmy jednak planowane miejsce zdjęć i jakoś sobie poradziliśmy. 

****************************

Zapraszam też wszystkich chętnych na sesje zdjęciowe, od teraz dysponuję profesjonalną makijażystką :)
















Na koniec zapraszam do obserwowania mnie na instagramie, założyłam nowe, fotograficzne konto! @m_matejka_photos :) 

11 komentarzy:

  1. Cudowna para :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam do Cb pytanie, gdzie jedziesz? i kto to ta makijażystka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem na nartach za granicą, a co do makijażystki to wszystko wyjaśniam prywatnie, nie mogę tu podać jej imienia i nazwiska, ale zapewniam że jest to osoba profesjonalna w tym co robi :)

      Usuń
  4. wspaniała sesja

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądając zdjęcia po kolei miałam wrażenia jak z foto opowieści. Ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku, bardzo mi miło, że ta sesja została w ten sposób odebrana :))

      Usuń

Dziękuję za komentarz!