13 lut 2016

Happy Valentine's Day - Ola & Bartek

Po małej przerwie od bloga wracam z następną zakochaną sesją. Tym razem pozują mi Ola i Bartek. Kiedy poprosili mnie o zdjęcia od razu skojarzyłam to z nadchodzącymi walentynkami i postanowiłam dodać je dopiero bliżej święta zakochanych. Ujęć może nie jest dużo, ale ostatnio postanowiłam by bardziej selekcjonować zdjęcia do postów. Miłego oglądania :)
Przy okazji wspomnę, że po moim powrocie z wyjazdu pokażę Wam dwie następne sesje. Zdjęcia już czekają obrobione, jestem ciekawa reakcji obserwatorów, bo będą troszkę inne niż dotychczas. 
Miłej końcówki ferii wszystkim z opolskiego i udanych walentynek!











9 komentarzy:

  1. Jakie urocze zdjęcia! Nasza zdolniutka Pani fotograf jak zwykle spisała się na medal! 💘💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie miłe, że nie wiem czy to ironia czy serio, ale jeśli to szczere dziękuję bardzo ♥ jest mi ogromnie miło!

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko im do pięknych, ale dziękuję :))

      Usuń
  3. Przecudowne zdjęcia i najlepsza para!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! A decyzja o większej selekcji bardzo dobra. Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze słyszeć, że to dobra decyzja :) Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  5. Dodaj zdj z Ameryki ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!