31 sty 2016

Paula Woszek

Uwielbiam takie sesje, przy których oprócz samej pracy, czyli de facto fotografowania mogę z modelkami pogadać na luzie, poplotkować i się pośmiać. Właśnie taka była współpraca z trzema przesympatycznymi dziewczynami, która miała miejsce tydzień temu. Oprócz pozytywnej energii miały dużo własnych propozycji i pomysłów. Wykorzystałyśmy też motyw kulek dymnych, choć pogoda ewidentnie nie sprzyjała (po tej sesji jestem chora do dziś). Pomimo, że były to zdjęcia wyłącznie dla nich i pod nie, pozwoliły mi opublikować efekty naszej współpracy w internecie, za co jestem im wdzięczna :). Dziś pokażę Wam ujęcia Pauli Woszek, jutro pojawi się post z dwiema pozostałymi modelkami. Postanowiłam podzielić nasze zdjęcia na dwa wpisy, ponieważ jest ich bardzo dużo. 
Przy okazji zapraszam na sesje! ♥



9 komentarzy:

  1. PRZECUDOWNE! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze zdjęcia i modelka

    OdpowiedzUsuń
  3. O paula! Sppoko fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Może następnym razem będzie trochę lepiej ;)

      Usuń
    2. Dlaczego się nim przejmujesz? Zdjęcia super :)

      Usuń
  5. Paula wymiatasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem są zwyczajne, ale powodzenia w rozwijaniu pasji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są zwyczajne, to prawda. Nie chodziło nam o nic innego, po prostu zrobiłam zleceniową sesję dziewczynie bez konkretnego motywu zdjęć, więc nic w nich nadzwyczajnego. To miała być tylko taka pamiątka i przyjacielskie zdjęcia (akurat ich nie opublikowałam). Dziękuję bardzo za opinię i za to, że życzysz mi powodzenia :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!