10 lis 2015

Ania i Martyna Czajkowskie




Martyna Czajkowska & Ania Czajkowska
Ostatnio nie dawał mi spokoju pewien pomysł sesji zachowanej w chłodnych barwach. Udało mi się go zrealizować na wczorajszej sesji dzięki zdolnej Martynie i Ani. Z rana udałyśmy się w umówione miejsce i zaczęłyśmy robić taneczne zdjęcia. Moje modelki nie zawiodły, potrafiły wykonać wszystko to, co wpadło nam do głowy, do tego wymyślały ciągle nowe figury. Jak widać poniżej, nie dopisało nam słońce. Pogoda nie sprzyjała, było zimno i deszczowo. Dziewczyny nie zrażały się nawet tym, setki razy powtarzając te same ujęcia, bo kierowcy zatrzymywali się przy nas, oglądali, krzyczeli i trąbili... 










11 komentarzy:

  1. ZAJEBISTE! JARAM SIĘ TĄ SESJĄ ZDJĘCIOWĄ

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To zależy o które pytasz, bo robiłyśmy zdjęcia w kilku miejscach. Głównie przy drodze w Grudzicach, chociaż wiem że za dużo Ci to nie powie :D

      Usuń
  4. Zdjęcie z labedziami bardzo przypomina mi to: https://mobile.facebook.com/KBanaszekPhotography/photos/pb.117152685029822.-2207520000.1450457835./900229000055516/?type=3&source=42
    Przypadek? Nie sadze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, są bardzo podobne :) Kiedyś już widziałam tę wersję Katarzyny Banaszek. Pewnie w to nie uwierzysz, ale nie miałam na celu odgapić od niej, choć wygląda to trochę jak nieudolna kopia. Moja sesja nie skupiała się na łabędziach. Natknęłyśmy się na fajne miejsce i tak wyszło, że powstało zdjęcie o którym piszesz. I spokojnie, zatwierdziłam Twój komentarz, nie musisz dwa razy go pisać :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!