3 lis 2015

Monika Wyrzykowska

Pozuje Monika Wyrzykowska
Jestem fanką kolorów selektywnych, znowu się nimi bawię :D Nie mogłam się zdecydować na tonację, więc dodaję zdjęcia podwójnie w paru kolorach. Na weekend mam umówione dwie sesje, -jedną portretową i drugą "na zlecenie", trochę inną niż zwykle. Mam nadzieję że nasze plany w końcu wypalą i będę mogła się z Wami podzielić efektami. Ostatnio moje posty są krótkie, mam niewiele zdjęć do publikowania, ale zaplanowałam kilka sesji, po których będę Wam pokazywać więcej :) 












4 komentarze:

  1. śliczna modelka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze te jesienne, czemu nie ma wiecej ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zmieniasz tak natualnie kolory zd ?? W jakim programie obrabiasz swoje zdjęcia ? Picassa jest tw zdaniem dobrym programem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do obrabiania zdjęć używam paru rodzajów pshotoshopa. Na "zmienianie kolorów" jest kilka różnych sposobów, nie będę pisała o moim w komentarzu, bo to trochę za długi proces :D Jeśli chodzi o Picasę to bardzo dawno nie korzystałam, ale wiem, że zmniejsza zdjęcia przez co tracą na jakości. Nie jestem żadnym znawcą, ale wydaje mi się że dla amatora jest ok.

      Usuń

Dziękuję za komentarz!