25 lis 2015

Monika Granatowska



Modelka: Monika Granatowska
Pomoc: Martyna Czajkowska
Hej! Po pierwsze chcę bardzo serdecznie podziękować za 500 polubień na facebooku! Jestem Wam niezwykle wdzięczna, tym bardziej, że strona istnieje od września. Ktoś pewnie powie, że to mało lajków, ale dla mnie to bardzo motywujące :) Przejdę jednak do dzisiejszego posta...
Ostatnio dochodzę do wniosku, że mam szczęście do życzliwych pomocników i modelek. Trafiają się same świetne, kreatywne dziewczyny. Dziś pokażę Wam efekt mojej ostatniej współpracy z genialną Monią, ogromnie zdolną, a jednocześnie skromną i otwartą tancerką. Bardzo mi zaimponowała. Po tych dwóch godzinach byłam tak przemarznięta, że nie czułam palców. Monia pozowała w puentach, a nogi miała sine z zimna, tak więc można powiedzieć, że warunki były ciężkie. Nie przeszkadzało jej jednak mroźne powietrze, ani przechodzący ludzie. Założyła body na nic nie narzekając. Powtarzałyśmy część ujęć po czterdzieści razy jak to zwykle bywa przy tanecznych, ale nawet to nie zraziło mojej baletnicy. Jedyne, co chciałabym poprawić to światło - zwyczajnie go nie było, zatem zdjęcia bywają ciemne i niewyraźne, ale mam nadzieję, że uda nam się jeszcze raz spotkać i powtórzyć ujęcia. Oczywiście nie starczyło nam czasu na zrealizowanie wszystkich pomysłów, zatem liczę na kolejną współpracę z Moniką, tylko w jakiś cieplejszy dzień.















a tak to wyglądało w praktyce:


3 komentarze:

  1. Fotograf-pełna profeska! a Monika - modelka idealna!
    Zdjęcia są zachwycające! Podziwiam Was obie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!