21 lis 2015

Zuzanna Pocałuń II


Oto druga odsłona sesji z Zuzią Pocałuń. Jak już wspominałam, dzięki tej udanej współpracy udało nam się zrobić bardzo dużo zdjęć, z których jestem zadowolona. Nie znając jej, nigdy bym nie powiedziała, że to pierwsza sesja Zuzi. Spełniło się moje fotograficzne marzenie, od dłuższego czasu szukałam osoby z taką urodą i kogoś do zdjęć ze skrzypcami. Zrealizowałyśmy to przy jednym spotkaniu. Cieszę się, bo udało nam się też złapać kilka ostatnich promieni słońca, trafiłyśmy na bardzo słoneczny dzień, stąd zdjęcia nie wyglądają na listopadowe. Chciałabym wykonać więcej takich sesji. Więcej już nie piszę, muszę się zabrać za naukę.
Zapraszam wszystkich chętnych na sesje zdjęciowe, szczegóły umawiamy na priv :) 















Zapraszam też na moje inne strony:


4 komentarze:

  1. kocham to :) kiedy nastepne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Następne już są, na dniach będzie pościk :)

      Usuń
  2. Ile kosztuje sesja zdjęciowa u Ciebie Magda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę tego napisać tu, publicznie, bo cena zależy od kilku czynników i jest zmienna. Napisz do mnie na fb, a wszystko Ci powiem. Nie gryzę, śmiało :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!