1 wrz 2015

Aleksandra Trusz


[pozuje Ola Trusz] część 1

Tak jak postanowiłam - wracam z nowymi pomysłami. Tym razem współpracowałam z kimś zupełnie nowym i jak się okazało bardzo zdolnym, kreatywnym. Znalazłyśmy urokliwe miejsce, w którym wreszcie mogłam zrealizować swoje fotograficzne plany. Chciałam uchwycić na zdjęciu jeden z ostatnich letnich, cieplutkich wieczorów, stąd te ciepłe barwy i kolorystyka. 
Oprócz nowej sesji utworzyłam też w końcu stronę na facebooku. Choć nie jestem co do niej jak na razie przekonana, będę tam dodawać część efektów moich współprac z dziewczynami. Wiadomo, że publikowane tam zdjęcia są mało profesjonalne, ale głównie chodziło mi o kontakt z nowymi osobami chętnymi do pozowania. Mam zaplanowane kilka zupełnie nowych sesji, oby wszystko się udało. Cdn!








zapraszam też na fanpage: klik 


3 komentarze:

  1. Jest fanpage:D dobre posunięcie (y)

    OdpowiedzUsuń
  2. rób wiecej takich sesji, jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!